مي خوام


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

 

من مي خوام از تو چشات

غربت شبها رو ببينم

من مي خوام از رو لبات

سرخي گلها رو بچينم

من مي خوام با دل خستم

غم و از دلت برونم

من مي خوام که تا هميشه

تا ابد با تو بمونم

من مي خوام عطر صداتو

به يه باغ گل ببخشم

من مي خوام مثل ستاره

توي شبهات بدرخشم

من مي خوام يه فصل تازه

واسه تو هديه بيارم

من مي خوام شوق بهارو

به خزونت بسپارم

من مي خوام حرمت عشقو

از پرنده ها بپرسم

من مي خوام رو قله عشق

با تو از هيچي نترسم



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:05---9 مهر 1391
خاک پای دوست شدن در نزد ما آرزوست

گر دوست قابل بداند جان من تقدیم اوست


مرضیه
ساعت15:49---5 مهر 1391
سیلام آجی جونممممم
خوفی؟
فدایه خودتو آپت دلم برات یه جیگیل شده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:,| 12:37|من|

MiSs-A